fredag 17. januar 2014

DIY - Flosshattlampe

Jeg har sett sånne flere ganger,
 men i går måtte jeg bare lage en!



Dette trenger du:
Flosshatt
saks
Taklampe ledning
lyspære

Tegn og skjær et hull på toppen/inni hatten


Skru fast lampeledningen på hatten som om det skulle vært en lampeskjerm

Koble på lang ledning og du ikke har det på "taklampen"

 
Sett i lyspære 

Og sånn får du en flosshatt lampe!!
Det tar ikke mer enn 5 min.
Denne hatten kostet meg 25kr, det var for en gammel lampe på Fretex,
hatten og den lange ledningen hadde jeg fra før.

Denne skal få plass på Sander sitt rom.
Og jeg har en annen plan for Malin sin lampe..hihi

Ble du litt inspirert?

- Heidi -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D