torsdag 5. september 2013

Redesign - smykkeskrin

Nok en gang ble jeg inspirert av Svenngården for en tid tilbake.
Dette smykkeskrinet var utrolig fint!!






Så ettersom lommeboka ikke alltid er med, 
så måtte jeg nok en gang ty til min kjære kreativitet.

Jeg fikk et skrin av søsteren min som hun skulle gi bort,
og så malte jeg det rett og slett med tavlemaling.
 Det var den eneste svarte malingen jeg hadde,
her har jeg nemlig ikke tid til å vente, 
for her i gården skulle ting helst vært gjort i går!

Ble nesten litt copycat nå, men jaja..  
jeg måtte bare ha en sånt skrin =P

- Heidi -

2 kommentarer:

  1. virkelig flotte bilder Heidi ! klem :-)

    SvarSlett
  2. kjempe stilig... :)
    copy? jeg kaller det inspirere ;)

    klems Diana.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D