tirsdag 16. april 2013

Ukens blogg



Denne gangen er det Svenngården som får tittelen ukens blogg.
Nettopp fordi jeg elsker hennes kreativitet 
med det moderne og etniske i interiøret.

Hver gang det kommer et innlegg blir jeg like inspirert,
både av bildene og ideene hun har.

Her er noen bilder fra bloggen: 



 

 


Jeg fant denne bloggen for ett par år siden,
 når hun ble kåret til Norges vakreste hjem i Boligpluss.
Etter dette har jeg bare fulgt med den!
Hun har jo masse Kremmerhuset ting og det liker jeg =D
Den nye stuen og kjøkkenet dems er fantastisk fint,
og jeg synes det er bra at de har gjort alt selv av ombygging og oppussing. Jeg digger å lese bloggen din, Amalie
og henter masse inspirasjon herfra!
 
Stikk innom bloggen hennes ;D

- Heidi -

3 kommentarer:

  1. kjøken er jo helt rå , så en vil jeg ha ..... trenger 7 rette i lotto :-)

    SvarSlett
  2. Ååå, så stas!
    Tusen takk for fine ord :D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D