torsdag 7. mars 2013

Tema uker??


  

 Søren, jeg så i sta at jeg akkurat var for sent ute
 til Fabelaktig sin lysbrett utfordring =P
Men, men...

Jeg tenkte forresten jeg skulle prøve noe nytt,
jeg har lyst til å ha tema uker.
Er dette noe som kunne vært morro for dere lesere?
Tenkte på DIY, organiserings tips, osv. er det noe du har lyst til å se så skriv i kommentarfeltet. 
Tusen takk for så mange fine kommentarer etter dere på forrige innlegg =D

Kos dere videre i finværet framover!
- Heidi -

7 kommentarer:

  1. Temauker hadde vært veldig positivt synes jeg :)
    Jeg liker jo spesielt DIY, gjenbruk/flerbruk, farger i spreke vår/sommer farger, shopping tips, tjaa, litt av hvert egentlig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Svarer på spørsmålet ditt her jeg ang hvitevasking av spisestua..
      Det som er genialt med hvitevasking er at man ikke trenger å pusse med mindre det er lakkert der man skal "vaske".. Eneste forarbeidet jeg gjorde var å vaske med salmiakk. Brukte 2 timer på 6 stoler og ett spisestuebord.
      Får håpe du får tid til noe prosjekt innimellom ettåringens krumspring :)

      Slett
  2. Det var synd, det var et fint bidrag :)

    SvarSlett
  3. Kanskje du kan anbefale "ukens interiørblogg" ?:) Eller "ukens mest kreative DIY" etc. Hadde vært spennende!

    Nydelige bilder du deler på den fine bloggen din.

    Ønsker deg en superduper kveld.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  4. ukens tema høres knallgøy ut :)
    jeg er med...
    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Fine lysfatet ditt :)
    Tema-uker hadde vært kjekt - jeg følger med i spenning ;)

    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. temas uke er gøy, jeg er med.
    god helg til dere :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D