mandag 18. februar 2013

Før/etter - Lekeskap

Dette skapet kjøpte jeg på brukten til en fin sum av 100kr.
Var egentlig ganske fint som det var til å bruke som tv-skap,
men jeg hadde kjøpt det til Malin ;P
 
 
 Jeg blandet selvfølgelig noe restmaling jeg hadde
 og kom fram til en fin lillafarge. 
Og den søte tallerkenhylla jeg også kjøpte til 25kr, 
den har jeg malt i sjøgrønn.


 En liten titt inni skapet,
er det ikke så lett for lillebror å få tak i ting 
..hihi..

Ha en knall uke!!

- Heidi -
 

6 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble:) Lilla er jo sååå fint:)

    SvarSlett
  2. Åhh, såååå fint :-) nydelig rom, og nydelig farge du hadde blanda til :-)

    SvarSlett
  3. Åååå, lekkert skap og nydelig farge :) så flink du er da!

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Sååå fint! Elsker fargen! :)
    Klem Renate

    SvarSlett
  5. Så genialt!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. Så fint og praktisk, de er kjempeflink.. Skrivepulten ble kjempefin.. Ser vi har brukt samme bukker, bare jeg har plate fra Ikea til topp =)

    Ha en fin dag, kelm

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D