søndag 13. januar 2013

Instagram

I dag er det ingen før og etter bilder.
Men jeg tenkte å oppdatere de som ikke følger meg å instagram,
du finner meg som 
@Regnbuedrops.




Jeg var nemlig litt ivrig og malte veggen over kjøkkenbenken
 i går med tavle maling. Det så ut til å se bra ut helt til det tørket helt..off.. det ble ikke pent, så finere ut på bildet =P
Vi har strie der, så da ble det ruglete og ujevnt,
så den endte med å bli kalkgrå den også =D

Nytt kurvfat fra Kremmerhuset og ugle fra Princess,
nok en gang på salg.
elsker det!

Ha en fin søndagskveld,
vi skal snart sige ned i sofaen og så på Halvbroren.

Er du på instagram?

- Heidi -

1 kommentar:

  1. er ikke på instagram Heidi, kjenner jeg bare som app for mobilen. er det en blogg du mener?
    klem
    flotte fotos forresten og hils hjemme :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D