søndag 4. november 2012

Lazy sunday

Søndag er ment for å være late dager!
Vi har ikke gjort så mye spennende i dag,
bare lekt og kosa oss.
(samt litt småkjefting, sutring og en stk verandaleppe..hehe)

 Malin synes det var skikkelig morro og ta alle putene,
teppene og dyna til mamma, og turne på gulvet...




 Og ettersom alle putene forsvant
samt de som fulgte med sofaen,
fikk jeg en ide jeg prøvde ut!
Jeg byttet ut sofaputene med pyteneputene.
Må føle litt på feelingen av det,
siden det var litt uvant =P

Ha en flott ukesstart i morra!
Det er så koselig at så mange har meldt seg på  
Fine dere!

- Heidi -
 

3 kommentarer:

  1. Deilig med søndager:) Vi bare slappet av vi også. Så mye fine puter du har. Og nydelige hund og datter selvfølgelig:)

    Håper du får en fin uke:)

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde :)
    Nydelige puter og vakker hund og datter ;)

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint dette ble, artig å prøve noe nytt
    Herlig bilde, det første!! :-)

    God klem:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D