onsdag 13. juni 2012

sweet pastel

Hva er vel søtere enn nydelige pasteller?
Det bare kommer fram på sommeren og gleder våre hjerter.
Jeg har vært på Søstrene grene i dag samme søstra mi,
og kjøpt det søteste eskene og små tapetruller.
Tapetruller koster faktisk ikke mer enn 3 kr stk,
Og termosen og serviettene har jeg selvfølgelig kjøpt
Kremmerhuset, de har jo 25% på alt i tre dager,
da må man jo slå til.





Boksene er til Malin som hun kan ha litt småstæsj/leker i,
så ser det litt mer ryddig ut.
Termosen er ment for lillegutt når han en gang tar flaske.
Har tar nemlig ikke flaske eller smokk enda,
noen som har noe tips??

Ha en nydelig dag!

- Heidi -




5 kommentarer:

  1. For noen herlige pasteller!!!!
    Vakkert Vakkert Vakkert!!!!
    Ha en Fin onsdag videre!!
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Herlige pasteller! Nydelig : )

    SvarSlett
  3. kjempefine ting! er såååå masse fint på søstrene grene!!
    har ei lita frøken på 7 mnd som heller ikkje tar flaske... dvs, ho begynnar å klare å få i seg eit par småslurkar ein sjelden gang no. me har trent m sånn nestle babysaft-i flaska, så det skal bli ekstra fristande. (veit at ein egentlig ikkje skal gi søte drikker i flaske, men men, no er det berre eit virkemiddel:))
    lykke til:)

    SvarSlett
  4. Ååå, elsker pasteller. Nyyydelig:) Jeg måtte stå over salget på kremmerhuset denne gangen. Måtte prioritere klær til meg selv denne måneden. Trengte litt nytt etter at vesla ble født for å si det sånn;)

    Vet ikke hvordanjeg skal tipse deg med flaske jeg, man må vel bare prøve seg frem. Vesla tok flaske med en gang vi prøvde og nå får hun bare flaskemåltider på dagen. Hun ville ikke ta smokk med det første, så vi bare prøvde og prøvde til hun slutt tok den. Man kan jo prøve forskjellige smokker også og se, men blir jo dyrt i lengden om man må prøve veldig mange forskjellige da:/

    Lykke til hvertfall, og god helg!:)

    SvarSlett
  5. Ååå så fint:) Herlige farger! Fant deg via NIB sin utfordring. Kjempefin blogg - her kommer jeg garantert igjen:)
    Fin torsdagkveld til deg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D