tirsdag 5. juni 2012

Stars and strips

Jeg elsker det nye sengetøyet jeg kjøpte her om dagen.
Og ja, det er selvfølgelig stjerner på det =P
I all min iverhet igjen,
merket jeg først etter at pakningen var av og sengetøyet på,
at det var trekk til lange dyner.
Det er noe jeg selvfølgelig ikke har, og da var det for sent å bytte.
Jaja, fint ble det ihvertfall.
(ønsker meg lange dyner til jul)




Så vil jeg nok en gang takke for alle
de koselige kommentarene inne hos meg,
det varmer et lite blogghjerte stort. 
Og bare se det at så mange er bare inne for å titte også.
Nå har jeg akkurat fått 200 fantastiske følgere,
og snart rundet 20.000 besøkende.
Så da blir det vel snart en liten give away igjen.
Dere er nydelige!

Og ikke glem å få med dere Venuspassasjen i natt,
det skjer ikke for 2117 igjen!
Følg med!


- Heidi -



5 kommentarer:

  1. For et nydelig sengesett :) Sliter skikkelig med å finne noe som jeg liker og som ikke koster skjorta. Vi har til min forargrelse dobbeldyne (noe forøvrig pantonemannen elsker). Dette er noe herk å finne skikkelig dynetrekk til som er fint, så ender ofte opp med noe helt ok noe bare for vi må ha liksom :( Hvor har du kjøpt dette forresten? Vet du om det finnes i dobbel?

    Ha en fin kveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  2. For et lekkert sengetøy:)
    Elsker striper og stjerner ♥

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Nydelig sengetrekk, hvis det er for langt, kan du bare sy i en rett søm og klippe av det som er til overs, da passer det :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint sengetøy. begynner å få dilla på stjerner jeg også. Henger meg med på "hvor er det kjøpt?"
    Og ikke så vanskelig å klippe og sy en rettsøm hvis du vil ha det til dynene dine nå.. også tenk på stoffet du får til overs som du kan gjøre noe med ;-)

    ha en fin onsdag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D