tirsdag 26. juni 2012

Sommerflørt....

....velger jeg å kalle dette bildet ;D
Lekne farger på neglene og en sommerblomst.



I dag har jeg jobbet masse i hagen, både på forsiden og baksiden.
Nesten ferdig på forsiden, må bare luke litt til,
klippe noen busker og legge på litt mer dekkbark,
så skal dere få se.

På baksiden har jeg klippet vekk de piggete buskene
 som grodde nedover fjellet.
Og så har jeg begynt å legge jord på fjellet istedet,
gikk tom for jord så, da er det til Bauhaus å kjøpe mer i morgen. 
Jeg tror det blir bra når vi blir ferdige, og det begynner og gro.
Jeg passer på å ta før og etter bilder, det er viktig!

Ha har dere gjort på denne fine dagen i dag?

- Heidi -

2 kommentarer:

  1. Skikkelig sommerflørtbilder.
    Blir spennende å se hageprosjektet ditt.
    Er vel hage det går i for de fleste av oss om dagen.

    Klem

    SvarSlett
  2. For ett nydelig bilde :)

    Happy Weekend!
    -Maia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D