tirsdag 19. juni 2012

Pink love

ÅÅÅÅ jeg elsker de nye skoene mine,
og veska,
og lommeboka,
og ringen til 15kr!



Jeg gikk forbi Smyck i sta, og brå stoppet av en eller annen grunn.
Jeg tittet til høyre,
og der ser jeg den lekreste vesken som ropte på meg,
som det selvfølgelig var halv pris på hehe..
Tok den med meg for å betale og hva ser jeg når jeg går til kassen,
 jo, en fin lommebok som matchet vesken!
Det var faktisk på tide å bytte ut den vesken jeg hadde,
det var en sliten liksomskinnveske fra sikkert 2003
og lommeboka var en stor fillete sak.

Og se på disse skoene de fresher opp en vanlig dag.
Jeg har begynt å elske knæshe 90'talls farger,
noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre igjen.
Akkurat som at jeg aldri skulle gå i tights,
ha stor veske/bag og neglakk i regnbuensfarger.
Men, det er jo lov å ombestemme seg ;D

Jeg skulle egentlig ikke skrive om klær og sko heller, obs...

Hva trodde du at du aldri skulle like/bruke igjen??

- Heidi -


2 kommentarer:

  1. He he man skal vel aldri si aldri, elsker skoene dine har kjøpt ganske like men i sorte :-)
    Jeg skal ALDRI gå med sleng bukser!!!!!

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så mye fint, og flotte farger da:) Lommeboka var kjempe søt syntes jeg:) Er ikke noe jeg bruker nå som jeg har brukt før og aldri trodde jeg kom til å bruke igjen, men jeg vet at jeg aldri kommer til å ta på meg slengbukser som Anita over her sier, og heller ikke platåsko, slike som vi gikk med i staten av 2000-tallet:P *grøss*

    Ha en nydelig dag!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D