lørdag 16. juni 2012

Milk and cookies

Da ble det litt baking i dag!
Jeg fant oppskriften på nettet,
og den ble til disse supergode brownie cookiene.


Brownie Cookies
225g mel
3 ss kakao
2 ts bakepulver
3 ts vaniljesukker
100g mykt smør
250g sukker
2 egg
Melis  til å rulle de i til slutt

Fremgangsmåte:
*Sett ovnen på 180 grader
*Miks sammen sukker og smør
*Ha i ett og ett egg
*Bland det tørre i en bolle, ikke melisen og rør godt sammen
*Rør det tørre inn i resten
*Deigen skal bli veldig fast

*Hell litt melis i en skål
*Bruk to skjeer og lag klatter av deigen, som du ruller i melis
*Legg de på en stekebrett med bakepapir og trykk de litt ned
*Stek de på 180 grader, i 10-12min

Kjempegodt!

Du må bare prøve de selv,
og det er kjempe enkelt!

<3 Jeg og kjæresten hadde forresten vår 9års dag i går <3

- Heidi -

8 kommentarer:

  1. Disse så kjempe gode ut :) Gratulerer så med gårsdagens jubileum :)
    Finfin søndag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  2. oii, de så nammy ut!!!
    kanskje jeg skal prøve disse.. har pleid å bake noen "gode gammeldagse havrekjeks", men morro å fornye seg selv litt!! ser ut som jeg har alt som står her ;-)

    SvarSlett
  3. gratulerer med 9års dagen forresten ;-) så koselig!!

    SvarSlett
  4. Yummy, de ser virkelig gode ut!! Jeg elsker cookies :) Ellers til lykke med 9 års dagen! Vi hadde 10 års dag i februar :) Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

    SvarSlett
  5. Åh de så gode ut!

    Hurra for 9 år, det skal dere være stolte av :)

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett
  6. Dei såg GODE ut! Vi har laga posebrownies i dag ;) Kanskje vi skulle prøve desse neste gong? Gratulerer med jubilèet! Hurra!

    Tusen takk for fine ord inne hos meg!

    Fin, ny veke til deg!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  7. De så gode ut ja, kanskje jeg skal prøbve meg på den oppskriften i morgen;)

    SvarSlett
  8. Nå har jeg prøvd oppskriften på cookiene dine, og de var sååå gode:) Spørs om ikke alle blir borte i løpet av dage, hehe:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D