mandag 18. juni 2012

Dagdrømmer

Jeg går å dagdrømmer om oppussing (selvfølgelig).
Vi har lyst på nytt kjøkken, nytt gulv i gangen og på kjøkkenet,
nye skap på rommet, male trappa pynte masse ute osv.
Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å designet ett nytt kjøkken,
og de hva slags muligheter det er.
Bare drømmer så klart!


Jeg er forresten veldig glad i denne lykten fra Princess,
jeg fikk to stk i bursdagsgave og de pynter opp veldig.


Tusen takk, for de koselig kommentarene =D
Og velkommen til de nye følgerene.

Hva dagdrømmer du om for tiden?

Må dere ha en fin tirsdag i morgen!

- Heidi -

2 kommentarer:

  1. Spennende med mange drømme planer:) Her drømmer vi om nytt hus og nye oppussingsprosjekter. Venter i spenning på avgjørelsen:)

    Nydelige lykter du fikk til bursdagen din:)

    SvarSlett
  2. Her drømmes det om kjøkken!! Gleder meg vilt til å få nytt kjøkken...men det skjer nok ikke før til neste år,men da har jeg nok drømt nok og en ferdig plan er på plass!! ;-)
    Viktig å ha drømmeplanene klar vettu!!
    Lyktene var superfine!! ;-)
    Fin tirsdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D