lørdag 30. juni 2012

Bloggcandy!!

Nå vil jeg takke dere nok en gang,
fordi dere er så fantastiske!!

Etter 2 og et halvt år,
har jeg hatt over 20.000 som har tittet innom,
har fått over 200 nydelige sjeler som følger meg,
jeg har fått 1454 fantastiske kommentarer fra dere
og i går rundet mitt 400 innlegg ;)

Jeg vil gi èn heldig vinner denne bloggcandyen,
og så blir det en liten minicandy til en ekstra vinner.


Det ble en sommerlig lyseblå candy denne gangen.
Løper, servietter og kopper fra Kremmerhuset
To "bloggsugerør" fra Etsy
Putetrekk fra Princess

Vil du være med så gjør følgene:

* Legge bildet med link i bloggen/facebooken din
* Legge igjen en kommentar i kommentarfeltet
* Legge deg til som følger, eller er følger
* Følge meg på
facebook
* Følge meg på bloglovin

Du kan totalt samle 5 lodd,
husk å skrive hvor mange lodd du trekker.

Husk at du kan være med selv om du ikke har blogg,
bare husk å skrive din mailadresse.

Masse lykke til!

- Heidi -

48 kommentarer:

  1. Fin gave :) Tar 3 lodd. Linker, følger og kommentar. Fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Så gøy!

    Henger meg gjerne med i trekningen om den fine gaven :) 2 lodd.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig :) Jeg henger meg på og trekker tre lodd!
    Ha en finfin søndag :)

    -Kristine
    (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse.
    Blir med på blogg candy trekkningen med 1 lodd jeg.

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Gratulerer:)
    Flott gave, jeg trekker to lodd for kommentar og følger.

    SvarSlett
  6. Sv: Hadde vært moro, så hadde jo vi fått treffes også:) Bor jo tross alt i Østfold begge to, hehe:p Si i fra om du melder deg på da, så gjør jeg det også:)

    En fin dag til deg også:)

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte tall!!
    Skjønn bloggcandy - jeg deltar med 4 lykkelodd (alt utenom bloglovin).

    Ønsker deg en flott søndag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye :)
    Jeg er gjerne med og trekker 3 lodd.

    Finfin søndag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  9. Gratulerer :)
    Jeg blir gjerne med å feirer, og tar 5 lodd :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med, trekker 4 lykkelodd :)
    Håper du vil delta på min give away også hvis du ikke allerede har gjort det :)
    Fin søndag videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  11. Gratulere!
    Blir gjerne med og trekker tre lodd (kommentar, følger og facebook).
    Ha en flott søndagskveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  12. Hei, jeg vil gjerne være med på dette og trekker 4 lodd - kommentar, delt innlegget på FB og er følger på bloggen og FB.

    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer heidi, jeg er med på 3 lodd :)

    SvarSlett
  14. 4 lodd mens regnet yrer ned her i nord...

    Men vi får no ha ein fine dag (kveld) alikevel !!!

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  15. 2 små lykkelodd :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  16. Følger deg på facebook, å deltar med 2 lodd:)
    Gratulerer med mange innlegg og lesere:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  17. Flott give away du har.. jeg vil sjølsagt delta, og trekker 3 lodd.
    har linket til bloggen min, følger og kommentar.
    Håpe du har flott tirsdag litt lenger nord i fylket..

    Klem Mari Johanne
    ( har sjøl en sommer giveaway gående - se innom hvis du vil)

    SvarSlett
  18. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, å bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlett
  19. Søte gi bort'er ;o) Tar ett lykkelodd og krysser fingrene!

    SvarSlett
  20. Prøver lykken med 2 lodd. Nydelig premie, jeg krysser fingrene.

    Ha en fin sommerkveld.

    SvarSlett
  21. Så fin giveaway, jeg prøver lykken med 2 lodd;)
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg melder meg på på nytt siden jeg har byttet blogg, så jeg tar nå 3 lodd i stede:)

    Klem!

    SvarSlett
  23. Så fine ting!
    Jeg prøver med 4 lodd :)

    Klem Elisabeth :)

    SvarSlett
  24. Hei!
    For en lækker give away!!
    Blir med og snapper 3 lodd :) (Får ikke lagt meg til som følger for den funksjonen har hengt seg opp på min lillesøsters profil:( )

    *krysser fingrene*

    Jeg har også give away om det er noe som frister ;)

    Klem anette

    SvarSlett
  25. gjort alt så trekke 5 lodd, utrolig mye fint du hadde funnet fram her:)*krysser fingrene*
    Ha en forsatt god sommer:)
    mvh Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei.
    Så super fin blogg.
    Nydelig farger i dette innlegget.
    Jeg tar 1 lodd for min kommentar.
    tonjealm@hotmail.com
    God sommer.

    SvarSlett
  27. Så flott blogg du har, fant den via, via:)
    Legger meg til som følger og blir gjerne med på sommercandy`en din:)
    Trekker 3 lykkelodd:), følger, linker og kommentar!
    Klem Veronica

    SvarSlett
  28. Innom og tek meg eit lodd!
    flott blogg forresten :-)

    SvarSlett
  29. 2 lodd til meg:) Herlige farger!

    SvarSlett
  30. 3 lodd til meg :)
    Elsker blått!
    Ingrid

    SvarSlett
  31. woow!
    ...please enter my name....
    3 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  32. Hei, da ble det full pott på meg, blir spennende å følge med på bloggen din :-)
    Klem Agnete

    SvarSlett
    Svar
    1. agnetekjolleberg@hotmail.com Glemte å oppgi Mail adr. Mvh Agnete

      Slett
  33. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    5 lodder

    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire

    SvarSlett
  34. Jeg sniker meg med meg alle loddene og krysser fingrene for lykke :)

    SvarSlett
  35. Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd! Deler på Face med nesten 600 venner og gjort alt det andre!

    Krysser finrene og ønsker deg fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  36. Så fin blå giveaway =)
    Jeg tar to lodd: kommentar og link på bloggen min.
    God helg! :)

    SvarSlett
  37. Jeg tar enda et lodd. Du har så koselig blogg at jeg har lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  38. Hi,Your game is on my blog,down there:http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/
    makacska82@yahoo.ca

    Kati

    SvarSlett
  39. prøver vinnerlykken med et lodd :)

    SvarSlett
  40. Så fin blogg du har, og for en fin giveaway. Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd :)

    SvarSlett
  41. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  42. Wow, ganske søt.
    2 billetter til meg, takk.

    SvarSlett
  43. Så fin give away.
    3 lykkelodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  44. Dersom jeg har flaks nå har du ikke trukket enda... ;)
    2 lodd sånn på tampen...
    Jeg følger deg videre og kommenterer ;)
    Ha en super kveld videre!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D