fredag 21. oktober 2011

Kjøkkenskap

Vi har pusset ned kjøkkenskapene,
og gitt det ett nytt strøk med maling.
(Etter jeg som jeg satt på nye håndtak,
ble det hull som måtte sparkles og pusses). 
I fjor, når jeg skiftet benkeplate, hevet jeg også benkeplaten med 4 cm og tettet store åpninger som ikke så bra ut.
DIGG! 

Dette bildet er tatt fra skapet ved siden av komfyren.
Hvor jeg har hevet 4 cm og lagd litt ekstra benkeplass, 
og jeg har dekket rommet mellom skap og komfyr med list. 

 Her er fra the working prosess...
Som du ser ble benkeplaten litt bredere mot ovnen, 
som jeg nevnte over.


 Her har jeg også hevet benken og tettet hullet til den gamle vasken.
  Passer nesten med en liten wallsticker over skapene her ;)

 Dere får se hele kjøkkenet med før og etter bilder når det er helt ferdig og når jeg er fornøyd. 

Ha en kos fredag!

 

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D