fredag 14. oktober 2011

Frokost for barn

Hei og hopp!
I dag er det en veeeldig kald fredag,
 og jeg har skrapet is for første gang i høst...brrr.... 

Jeg tittet som vanlig litt rundt på nettet her om dagen, 
og fant en veldig god oppskrift på en blogg. 
Frokost eller kveldsmat til barn. 
Jeg har nemlig en liten snuppe som skal ha mat, 
men som bare spiser to små biter og bare pålegg. 

 Så da jeg fant denne oppskriften måtte jeg jo prøve. 
Og det fungerte!
JIPPI!



Du trenger:
* Minifras (eller annen frokostblanding) 
* Liten yoghurt 
* Banan 
* Rosiner 


Hell yoghuerten i en bolle, ta litt minifras oppå.
Skjær opp banan i skiver og dryss over noen rosiner.
..nam nam..

Det virket som det var ekstra gøy,
 når vi var i butikken og plukket det ut sammen :D

1 kommentar:

  1. Jeg syntes det hørtes godt ut, jeg. Må prøves på meg selv;) Ha en fin fredagskveld! Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D