tirsdag 30. august 2011

Ramme make-over

Hei og hopp!
Jeg var litt spent på hvordan rammene skulle bli seenes ut etter ramme make-overen min. 
Her er resultatet!





Jeg fant meg nemlig noen kjempe fine bilder på Fretex for noen år siden, for 15kr stk eller noe. 
Så disse bildene er noe som følger med hvor enn vi flytter hehe. Men nå som stilen blir lysere, så måtte jeg prøve å få de til å passe inn igjen. Og ja de smatt rett inn i resten av interiøret!
Lenge leve maling....


Dette var hvordan de så ut før;
jeg synes det er litt vanskelig å ta bilde av bilder... 


 Ha en knall dag videre, her er det sol!

 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint det ble!
    Hvilken maling brukte du?
    Ser for meg mye i heimen som kan males nå:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Da skal jeg på Jula:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D