tirsdag 1. mars 2011

Litt maling her og litt maling der

Hei hei!!

Da har jeg satt i gang å male soverommet også.
Jeg må jo alltid ha noe å gjøre, og den fargen på tapeten og selve tapeten i seg selv har plaget med leeenge. Det er fordi den så møkkete ut og det var sånn glinsene rart mønster i den, men nå er det borte =D
Man ser først forskjell når man har satt malekosten på veggen, noe som er veldig gøy.
Når vi har fått den nye sengen til lille jenta, kommer de ferdige bildene av rommet.
Var meningen at jeg og min søster skulle på Ikea i morra, men de hadde ikke sengen inne, så da må vi vente noen dager til (og jeg som helst skulle gjort ting i går..hehe)




 Men et konsentrert blikk og en veldig god kosemalebukse, setter jeg i gang......ser du forresten tapeten?


Og som premie til meg selv for å være så flink, lagde jeg en jordbærsmoothie
(nam,nam...)

Minner om at det er 2 dager igjen av min give away!!!
3.mars


Ha en strålende dag i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D