fredag 11. mars 2011

Denne ukens bruktfunn

Denne uken var jeg så heldig å få meg to store krukker med lokk og en kjempe fin kurv til en liten totalpris på 50kr.
Krukkene kjøpte jeg for å ha vasketablettene mine oppi, en til hvitt og en til farget tøy. Kurven visste jeg faktisk ikke helt hvor jeg skulle ha, men tok den med siden den kostet 20kr (kan jo ikke la være da).
Jeg kom hjem og satt den på skohylla mi til jeg fant en riktig plass, men den endte opp med å sto der. Fordi det var så enkelt å bare slenge lue, votter og skjerf oppi.
Jeg satte en plante ved siden av, som freshet opp litt mer, så da ble det knall allikevell :D





Også fant jeg disse store og fine rammene til 10kr stk, som jeg hang opp på veggen inne på soverommet.
Veldig fine egentlig, (til å være ødelagte rammer).

Ha en fin fredagskveld!

1 kommentar:

  1. Fine bruktfunn du har gjort! :) Kurven passet jo veldig bra der! Ha en fin helg! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg,
så er det lettere for eg å finne deg ;D